Przedsiębiorstwo Ochrony Mienia SECURITY OFFICE Sp. z o.o. powstało w sierpniu 1989 roku w Rzeszowie jako prywatna, specjalistyczna firma branży ochrony osób i mienia.
W Sądzie Rejestrowym figuruje pod numerem 0000174363. Pierwsza koncesja MSW została udzielona 21 września 1989 roku.
Firma niemal od samego początku postawiła na usługi wysoko kwalifikowane: monitoring obiektów stałych i ruchomych, montaż instalacji alarmowych, telewizji przemysłowej, kontroli dostępu, elektroniki „inteligentnego domu”, zabezpieczeń technicznych, mechanicznych i automatyki bram.
Istniejące od 1992 r. Centrum Monitorowania Alarmów (włamanie, napad, satelitarna nawigacja pojazdów GPS, stany energetyczne, stężenia gazu, medyczne,) obejmuje swoim elektronicznym dozorem kilka tysięcy obiektów.
Integralną częścią CMA są własne zmotoryzowane patrole interwencyjne działające w 10 największych miastach województwa podkarpackiego oraz patrole w kilkudziesięciu innych miastach Polski realizowane we współpracy z innymi firmami. W oparciu o własny, wykwalifikowany, kilkudziesięcioosobowy personel techniczny, Security Office Rzeszów instaluje i konserwuje wszelkiego rodzaju systemy elektroniczne, wykonuje kompleksowe zabezpieczenia takich obiektów jak:
- banki,
- obiekty
- sakralne,
- muzealne,
- przemysłowe,
- handlowe
- domy prywatne.
Usługi wykonywane są na terenie całego kraju, firma uczestniczy w wielu ogólnopolskich przetargach i wspólnych projektach z innymi firmami z całego kraju.
W ostatnich latach firma Security Office zajęła się również dystrybucją elektronicznych i mechanicznych systemów zabezpieczeń renomowanych firm z branży security. Współpraca z szerokim gronem polskich firm instalacyjnych w zakresie dostarczania nowych technologii, wdrożeń i szklleń pozycjonuje naszą firmę jako regionalnego lidera na elektronicznym rynku zabezpieczeń.
Nowatorskim produktem wdrażanym w ostatnich latach jest system elektronicznego dozorowania obiektów z wideo weryfikacją oraz elektronicznymi obchodami. Systemy te skutecznie wypierają tradycyjnych, kosztownych dozorców i portierów wprowadzając w ich miejsce inteligentne elektroniczne systemy, kierowane i nadzorowane z dowolnie usytuowanego centrum zarządzania.
Jako specjalistyczna firma świadcząca usługi wymagające znacznego profesjonalizmu, nie korzystała i nie korzysta ze statusu i przywilejów, zakładu pracy chronionej, zatrudniając poza nielicznymi wyjątkami wynikającymi z przepisów, wyłącznie osoby wykwalifikowane i pełnosprawne.
Celem firmy jest zapewnienie swoim klientom kompleksowej, w pełni profesjonalnej usługi niezależnie od czasu, miejsca i zakresu ochrony.
Najlepszym potwierdzeniem jakości usług jest w chwili obecnej ponad 8000 klientów objętych ochroną.
Firma opiera się w 100 % o krajowy, podkarpacki kapitał. Bogdan Porada - prezes i Wojciech Para - vice prezes Zarządu jako właściciele są równocześnie osobami zarządzającymi firmą, co pozwala utrzymać przez 30 lat wymagany poziom profesjonalizmu.